Úřední deska
Povinné informace
dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vyhlášky 442/2006 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsob umožňujícím dálkový přístup, v aktuálním znění.
1. Název
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Uherské Hradiště
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatelem školy je Zlínský kraj se sídlem ve Zlíně. Rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky č.j. 19652/2001-14 ze dne 26. června 2001 se příspěvková organizace Obchodní akademie a Vyšší odborná škola, Uherské Hradiště, Nádražní 22, stává s účinností od 1. července 2001 příspěvkovou organizací Zlínského kraje
Organizace vykonává činnosti těchto škol a školských zařízení:
- Střední škola,
- Jazyková škola
- Vyšší odborná škola
Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy. Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování vzdělávání a výchovy.
Právnická forma | příspěvková organizace |
Právnická osoba | zřízena na dobu neurčitou |
Ředitel školy | Mgr. Marek Machalík (statutární orgán právnické osoby) |
Zřizovatel školy | Zlínský kraj, Tř. T. Bati 21, 761 90 Zlín, www.kr-zlinsky.cz |
3. Organizační struktura školy:
Zařízení:
- Střední škola,
- Jazyková škola
- Vyšší odborná škola
Organizační schéma:
k nahlédnutí a na sekretariátu ředitele školy v úředních hodinách.
4. Kontaktní spojení
Kontaktní poštovní adresa k doručování poštovních zásilek
OA, VOŠ a JŠ s právem SJZ Uherské Hradiště
Nádražní 22
686 01 Uherské Hradiště
Adresa úřadovny
Kancelář školy a studijní oddělení
OA, VOŠ a JŠ s právem SJZ Uherské Hradiště
Nádražní 22
686 01 Uherské Hradiště
Úřední hodiny kanceláře pro veřejnost
2. NP, dveře č. 208
Den | Pro veřejnost |
pondělí | 8:00 - 14:00 |
úterý | 8:00 - 14:00 |
středa | 8:00 - 14:00 |
čtvrtek | 8:00 - 14:00 |
pátek | neúřední den |
Úřední hodiny studijního odělení
2. NP, dveře č. 208
Den | Pro studenty |
pondělí | 7:45 - 14:00 |
úterý | 7:45 - 14:00 |
středa | 7:45 - 14:00 |
čtvrtek | 7:45 - 14:00 |
pátek | 7:45 - 11:00 |
Telefonní čísla a elektronická adresa
Adresa internetové stránky subjektu s hypertextovým odkazem
Datová schránka
- ID datové schránky: q8gv352
Adresa e-podatelny
Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny sekretariátu školy v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho příloh.
Adresa e-podatelny | ePodatelna@oauh.cz |
Adresy, na nichž se nacházejí kvalifikované certifikáty | machalik@oauh.cz bilavcikova@oauh.cz |
Formáty datových zpráv | doc, docx, xls, xlsx, pdf, rtf, odt, ods, zip, rar |
Maximální velikost povolené přílohy | 10MB |
Oznámení dle směrnice EU číslo 2019/1937
V souladu se Směrnicí EU č.2019/1937 ze dne 23. 10. 2019 o ochraně osob, které oznamují porušení
práva Unie (dále jen Směrnice EU), s platností ode dne 17. 12. 2021, a v souladu se zákonem
č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů zavádí škola jako povinný subjekt v souladu s článkem
č. 8 Směrnice EU způsoby a pravidla pro oznamování protiprávního jednání.
Oznámení je možné podat prostřednictvím vnitřního oznamovacího systému, např.
- písemně elektronicky zasláním na e-mailovou adresu, k níž má přístup pouze příslušná
osoba, konkrétně tedy na email: oznameni@oauh.cz - telefonicky na telefonní číslo: 572 433 003
Celé znění směrnice: Směrnice č. 098/ORG/2023 o ochraně oznamovatelů (WHISTLEBLOWING)
Veřejně přístupné místo pro zveřejňování informací je umístěno na vrátnici školy. Zde jsou k nahlédnutí dokumenty, které má škola povinnost takto zveřejňovat.
5. Případné platby lze poukázat
Bankovní spojení
IČO: | 60371731 |
DIČ: | CZ60371731 (nejsme plátci DPH) |
REDIZO: | 600015513 |
Bankovní spojení: | 5558970287/0100 |
Číslo účtu OPS: | 5569880287/0100 |
6. IČO
- IČO: 60371731
7. Plátce daně z přidané hodnoty
- DIČ: CZ60371731 (nejsme plátci DPH)
8. Dokumenty
- Zřizovací listina
- Doklad o jmenování ředitele školy (pdf)
- Školní řád_(aktualizace_2022 - platí do 31.8.2024).pdf
- Školní řád - platný od 1.9.2024.pdf
- Provozní řád pro práci s prostředky ITE.pdf
- Cíle a priority školy 2019_2020 (pdf)
- Dolozka_SAP2019_600015513.pdf
- Oznámení o výsledcích voleb do Školské rady - 9.6.2021.pdf
- Oznámení o výsledku voleb do Školské rady 30.9.2022
- Školní akční plán 2019-2022.pdf
- Strategie 2030+
Učební plány a Školní vzdělávací programy pro všechny vyučované obory jsou k dispozici v elektronické podobě na sekretariátu školy a na webových stránkách školy.
Preventivní program:
- Prevence šikany - metodický_pokyn_2018.pdf
- Jak se efektivně učit.pdf
- Psychohygiena v době karanténních opatření.pdf
- Minimální preventivní program 2020-2021.pdf
- Minimální preventivní program 2021-2022.pdf
- Minimální preventivní program 2022-2023.pdf
- Minimální preventivní program 2023-2024.pdf
- Minimální preventivní program 2024-2025.pdf
- Krajský plán primární prevence rizikového chování ZK 2019-2027.pdf
Evaluační zprávy o činnosti školy:
- Evaluační zpráva o činnosti školy 2020-2021.pdf
Evaluační zpráva 2020 - 2021.xlsx (excel) - Evaluační zpráva 2019 - 2020.pdf
- Evaluační zpráva 2018-2019
- Evaluační zpráva 2016 (aktualizovaná k září 2017)
- Evaluační zpráva 2013
- Evaluační zpráva 2012
- Evaluační zpráva 2011
Rozpočet:
Údaje o rozpočtu povinného subjektu v aktuálním a uplynulém roce a obsah účetních výkazů povinného subjektu za uplynulý rok – k nahlédnutí a na sekretariátu ředitele školy v úředních hodinách.
Návrh rozpočtu na rok 2025 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2026 a 2027 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Rozpočet na rok 2024 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2025 a 2026 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Rozpočet na rok 2024 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2025 a 2026 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Upravený rozpočet na rok 2023 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Návrh rozpočtu na rok 2024 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2025 a 2026 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Rozpočet na rok 2023 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2024 a 2025 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- 2. upravený rozpočet na rok 2022 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.).pdf.
- Rozpočet na rok 2023 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2024 a 2025 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Upravený rozpočet na rok 2022 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Návrh rozpočtu na rok 2023 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2024 a 2025 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Rozpočet na rok 2022 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2023 a 2024 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Rozpočet na rok 2022 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2023 a 2024 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem.pdf
- Upravený rozpočet na rok 2021 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem.pdf
- 2. upravený rozpočet na rok 2021 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.).pdf
Návrh rozpočtu na rok 2022 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2023 a 2024 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Návrh rozpočtu na rok 2021 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2022 a 2023 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Návrh rozpočtu na rok 2021.pdf
- Rozpočet na rok 2021 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2022 a 2023 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem.pdf
- Upravený rozpočet na rok 2020 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem.pdf
- 2. upravený rozpočet na rok 2020 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.).pdf
Rozpočet na rok 2020 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2021 a 2022. Upravený rozpočet na rok 2019:
- Rozpočet na rok 2020 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2021 a 2022 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Upravený rozpočet na rok 2019 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Návrh rozpočtu v souladu se zákonem č. 23/2017 Sb. a zákonem č. 250/2000 Sb., ve znění zákona č. 24/2017 Sb.:
- Návrh rozpočtu na rok 2018 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2019 a 2020.pdf
- Rozpočet na rok 2019 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2020 a 2021 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem.pdf
- Návrh rozpočtu na rok 2020 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2021 a 2022 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem.pdf
Rozpočet na rok 2018 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2019 a 2020 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem:
- Schválený rozpočet 2018.pdf
- 2. upravený rozpočet na rok 2018 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.).pdf
- Schválený rozpočet 2019.pdf
- 2. upravený rozpočet na rok 2019 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.).pdf
9. Žádosti o informace
U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona.
Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.
- ústně
Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti na sekretariátu školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.
- e-mailem
na adresu info@oauh.cz. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
- písemně
OA, VOŠ a JŠ s právem SJZ Uherské Hradiště
Nádražní 22
686 01 Uherské Hradiště
Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
- Výroční zpráva o poskytování informací podle zák 106_1999 za rok 2023
- Výroční zpráva o poskytování informací podle zák. 106_1999 za rok 2022
- Výroční zpráva o poskytování informací podle zák 106_1999 za rok 2021
- Výroční zpráva o poskytování informací 2020
- Výroční zpráva o poskytování informací 2019
- Výroční zpráva o poskytování informací 2018
- Výroční zpráva o poskytování informací 2017
- Výroční zpráva o poskytování informací 2016
- Výroční zpráva o poskytování informací 2015
- Výroční zpráva o poskytování informací 2014
- Výroční zpráva o poskytování informací 2013
10. Příjem žádostí a dalších podání
Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze prostřednictvím sekretariátu ředitele školy (OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště, Nádražní 22, 686 57 Uherské Hradiště) a to buď písemně, nebo v úředních hodinách ústně po předchozí domluvě.
Opravné prostředky
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitele školy je možné podat žádost o opravný prostředek prostřednictvím ředitele školy u:
Krajský úřad Zlínského kraje
odbor školství, mládeže a sportu
třída Tomáše Bati 21
761 90 Zlín
Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitele školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.
11. Předpisy
Nejdůležitější používané předpisy:
Vydané předpisy prostřednictvím školy jsou k fyzickému nahlédnutí přístupné na níže uvedené adrese v úředních hodinách:
OA, VOŠ a JŠ s Právem SJZ Uh. Hradiště
Nádražní 22
686 01 Uherské Hradiště
12. Úhrady za poskytování informací
Druh poskytované informace | Poznámka | Cena |
Nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy | bezplatně | |
Informace získané na základě zveřejnění | bezplatně | |
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací | 200Kč / hodinu | |
Kopírování na kopírovacích strojích | strana A4 | 2 Kč |
Tisk na tiskárně - černobíle | strana A4 | 2 Kč |
Tisk na tiskárně - barevně | strana A4 | 10 Kč |
Vystavení stejnopisu | vysvědčení, diplomy, aj. | 100 Kč |
Vystavení opisu | vysvědčení, diplomy, aj. | 100 Kč |
Písemná informace | kopie+poštovné | |
Vystavení a potvrzení anotací | 250 Kč |
Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
http://www.kr-zlinsky.cz/15-sazebnik-uhrad-za-poskytovani-informaci-cl-494.html
13. Licenční smlouvy
Vzory všech licenčních smluv podle § 14a zákona , jsou-li k poskytování informací povinným subjektem potřebné.
Vzory licenčních smluv – bez smluv
Výhradní licence – bez smluv
14. Výroční zpráva o činnosti školy dle vyhlášky č. 15/2005 Sb.
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2023/2024
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2022/2023
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2021/2022
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2020/2021
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok_2019/2020
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2018/2019
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2017/2018
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2016/2017
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2015/2016
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2014/2015
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2013/2014
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2012/2013
- Výroční zpráva za školní rok 2011/2012
- Výroční zpráva za školní rok 2010/2011
15. GDPR - obecná informace o zpracování os. údajů
- Principy zpracování a ochrany osobních údajů
- Záznamy o činnostech zpracování_oauh_8_9_2021.pdf
- Informace o zpracování cookies, změna souhlasu
16. Školní poradenské pracoviště, popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Výchovný poradce
Ing. Ingrid Ilčíková
tel: 572 433 010
kabinet 310
konzultace zákonných zástupců dle potřeby po telefonické nebo e-mailové domluvě
Výchovný poradce organizuje individuální porady s rodiči při řešení výchovných a výukových problémů žáků
Sleduje žáky s výukovými a výchovnými problémy, talentované a nadané žáky
Spolupracuje s třídními při řešení konfliktních situací
Školní psycholog
Mgr. Beáta Kroutilíková, PhD.
tel: 572 433 013, 739 768 028
kabinet 313
Konzultační hodiny:
- Úterý: 9:00 – 13:00 hod.
- Čtvrtek: 8:00 – 14:00 hod.
Ke konzultaci je nutné se předem objednat.
Cílem mé práce je realizovat poradenské psychologické služby ve škole, být v aktivním kontaktu se studenty, jejich rodiči a pedagogy. Naslouchat, doprovázet a společně hledat řešení.
Školní metodik prevence
Mgr. Jana Skříčková
572 433 009
kabinet 309
konzultační hodiny: pondělí 8:45 - 9:30, případně dle domluvy
Linka pro rodinu a školu 116 000 – zdarma, anonymně, nonstop
Problematika vztahů ve třídě, ve škole
Poradenství v oblasti rizikového chování
Linka bezpečí 116 111 – má i rodičovskou linku
Kariérové poradenství
Ing. Adam Skovajsa
572 433 007
kabinet 307
Kariérový poradce je součástí školního poradenského pracoviště. Jeho hlavním úkolem je zajišťovat pro žáky a studenty jednotlivých studijních oborů různorodé služby spojené s pokračováním ve studiu, nástupem do zaměstnání, či studiem v zahraničí.
Kariérový poradce je mentorem a koučem, motivuje žáky a studenty, průběžně s nimi komunikuje formou individuálních či skupinových setkání. Organizuje v prezenční i on-line formě přednášky zástupců veřejných i soukromých vysokých škol a univerzit, zástupců zaměstnavatelů, odborných institucí a úřadů práce. Zvláštní pozornost věnuje žákům se specifickými poruchami učení. Kariérový poradce školu pravidelně zastupuje při odborných přednáškách a konferencích kariérových poradců středních škol.
Návody pro řešení životních situací souvisejících se vzděláváním ve středních školách:
17. Formuláře
- Přihláška ke studiu SŠ
- Přihláška ke studiu VOŠ
- Přihláška ke studiu JŠ
- Přihláška ke studiu U3V
- Přihláška ke studiu - jednoletý pomaturitní jazykový kurz